Terug naar artikelen
Communicatiestrategie & afdelingsplan
Markenheem is een gerespecteerde zorgorganisatie. Door de toenemende zorgvraag staat de organisatie voor flinke groei. Dat vraagt om om een adaptieve, stevige organisatie die voldoende professionals aan zich weet te verbinden en bekend blijft staan als een betrouwbare partner die kwaliteit levert in de ouderenzorg.
Uitdaging
Help met het formuleren van onze visie op communicatie en de rol van de communicatieafdeling
Maak een communicatiestrategie die past binnen onze nieuwe organisatiestrategie
Formuleer de randvoorwaarden die gesteld moeten worden aan de lijnorganisatie en de communicatieafdeling om de strategie uit te voeren
Deel dit artikel
SPEELVELD
Markenheem biedt kwalitatief hoogwaardige ouderenzorg die afgestemd is op de persoonlijke wensen en behoeften van cliënten in de Achterhoek. De organisatie wil dichtbij alle betrokken partijen staan waaronder de cliënten, hun familie, (zorg)instellingen en andere stakeholders. Het is een betrouwbare partner die met enthousiaste en vakkundige medewerkers ouderenzorg dichtbij levert, voor een ideale leefomgeving voor haar cliënten.
HIGHLIGHTS
Droomsessie over de ambities en doelen van Markenheem en dromen over de toekomst
Strategiesessie om concreet te maken hoe we die dromen waar gaan maken
Een communicatiestrategie die aansluit op de organisatiestrategie en past bij de organisatie
Advies over de herpositionering van de communicatieafdeling om de communicatiestrategie in de praktijk te kunnen brengen
RESULTAAT
De verschillende sessies hebben de input opgeleverd om te komen tot een nieuwe communicatiestrategie voor alle communicatiemodaliteiten die de ambities en doelen van Markenheem helpt waarmaken. Samen met het advies over de herpositionering van de communicatieafdeling is de communicatieafdeling van Markenheem klaar voor de toekomst.
Communicatie die meegroeit met de organisatie
Gerben





.png)

.png)

.png)