top of page

Terug naar artikelen

Positionering en Marcomstrategie

Stichting Special Heroes Nederland maakt zich sterk voor de sociale, mentale en fysieke ontwikkeling van mensen met een beperking.​ In de loop der tijd zijn de domeinen waarin zij opereren en de diensten die zij bieden flink uitgebreid. Maar hoe zorg je ervoor dat je in het speelveld op de juiste manier bekend staat en voor de juiste zaken gevonden wordt? Dit vraagt om een nieuwe kijk op de positionering en marketingcommunicatiestrategie.

Uitdaging

  • Ondersteuning bij het opnieuw positioneren van Stichting Special Heroes

  • Ontwikkelen van de merkarchitectuur

  • Bepalen van een marketing- en communicatiestructuur passend bij het huidige portfolio

Deel dit artikel

SPEELVELD

Stichting Special Heroes Nederland realiseert haar doel door een zo groot en breed mogelijk aanbod te creëren op de gebieden sport en bewegen, kunst en cultuur, werk en participatie en voeding en gezondheid.

HIGHLIGHTS

  • Verkennen van de positionering met alle collega's van Special Heroes Nederland

  • Storytelling op basis van de 'Heroes Journey'

  • 2 brainstormsessies over de merkarchitectuur

RESULTAAT

Samen met de werkgroep hebben we door middel van een aantal sessies toegewerkt naar een heldere positionering voor de organisatie. De positionering en de bestaande organisatiestrategie gaven samen input om te komen tot een korte en bondige marketing-communicatiestrategie die bestond uit vier strategische speerpunten waar de komende jaren op ingezet zal worden. 

Precies goed gepositioneerd

Gjerryt

Stocksy_comp_watermarked_3762596_2x.png
Group 177_2x.png

SPEELT DIT BIJ JULLIE 00K?

We gaan graag met onze opdrachtgevers het veld op! Met slimme strategie, stevige sessies en heldere plannen zorgen we voor concrete resultaten. Benieuwd wat we voor jou kunnen doen?

Image 1.png

VERGELIJKBARE
WEDSTRIJDEN

Door de jaren heen hebben we al veel wedstrijden gespeeld met onze opdrachtgevers. Hieronder zie je een selectie van projecten waar we samen mee aan de slag zijn gegaan.

Stocksy_comp_watermarked_3762596.png

Projecten Jongeren & Inclusie

Stocksy_comp_watermarked_3762596.png

Positionering en communicatieplan

Stocksy_comp_watermarked_3762596.png

Samenhang in communicatie

  • Pagina 1
bottom of page