
Terug naar artikelen
Wervingsstrategie Zorg
In de afgelopen jaren is het tekort aan medewerkers in de zorg sterk toegenomen. Ook SWZ heeft als zorgorganisatie diverse uitdagingen bij het vinden van de juiste en van voldoende mensen. Dat vraagt om een passende arbeidsmarktstrategie en daaruit voortkomende campagne.
Uitdaging
Ontwikkel een strategie waarmee SWZ structureel de werving kan verbeteren, zodat er voldoende en passende sollicitanten verkregen kunnen worden
Concretiseer wat SWZ als werkgever te bieden heeft en wat werken voor haar doelgroepen van je vraagt
Bedenk een strategie hoe kartrekkers en youngprofessionals benadert kunnen worden, die willen en kunnen werken in zelfsturende teams
Deel dit artikel
SPEELVELD
SWZ is een zorgorganisatie in het zuiden van het land die gespecialiseerd is in EMB en NAH en succesvol werkt met zelfsturende teams. Nu zoeken ze nieuwe medewerkers die passen bij hun organisatie en het leuk vinden om veel ruimte te krijgen voor eigen initiatief.
HIGHLIGHTS
Met een diverse groep uit de organisatie verkennen wat de knoppen zijn waar je aan kunt draaien als het gaat om je arbeidsmarktstrategie
Samen durven kiezen voor een strategie en campagneconcept die echt anders zijn dan die van concurrenten
RESULTAAT
De Selectie en Full Frame sloegen de handen ineen om SWZ resultaatgericht te helpen met het werken aan een sterk werkgeversmerk én met het vervullen van de openstaande vacatures. Onze aanpak leverde een arbeidsmarktstrategie op die de recruiters alle handvatten biedt om aan de slag te gaan met werving en behoud. Daarnaast ontwikkelden we de campagne 'Verleg je grenzen bij SWZ'.
Verleg je grenzen bij SWZ!
Chanel

.png)


.png)

.png)
