Gewonnen! De arbeidsmarktcampagne die we met Full Frame maakten voor SWZzorg, een zorgorganisatie in het zuiden van het land, is in de prijzen gevallen. De Bonk ‘21 in de categorie ‘beste beeldcommunicatie’ was voor deze campagne die meer dan 8.000 bezoekers op de landingspagina én nieuwe instroom van collega’s opleverde.
Naast een prachtige video om het werk in de gehandicaptenzorg bij SWZ te laten zien, maakte Full Frame portretten met ‘echte’ medewerkers. In aanloop naar de campagne betrokken we medewerkers bij vragen als: waarom werk je bij SWZ? Wat is daar goed en leuk aan? Wat is minder?
Wij adviseerden bij dit traject in de voorfase door diverse sessies te organiseren waarin we met management, staf en medewerkers de strategie bepaalden. Want een mooie campagne is één ding, maar wat is de juiste aanpak? Waar zetten we op in? En hoe onderscheid je je als zorgorganisatie in deze krappe arbeidsmarkt? Full Frame maakte daar vervolgens de doorvertaling, met prachtige beelden, bij en stelde de campagne samen.
Meer weten? Of wil je ook een goede strategie voor je aan een campagne begint?
Kijk dan eens hier voor meer informatie!
コメント